loading...
گروه تخصصی مشاوره بیمه عمر شرکت بیمه میهن

 بازدید کننده گرامی با تشکر از ورود به این قسمت و صفحه سایت خواهشمندیم در نظر داشته باشید جدول بیمه عمر به سن ضریب تعدیل سالانه حق بیمه ضریب تعدیل سالانه سرمایه فوت و روش پرداخت حق بیمه بستگی دارد این جداول فقط  برای مشاهده اولیه می باشد شما در هر زمان با تماس با مشاوران ما جدول  مربوط به سن ضریب تعدیل سالانه حق بیمه ضریب سالانه سرمایه فوت حق بیمه و روش پرداخت خود را انتخاب و جدول مورد نطر خود را دریافت نمایید.

با ما در ارتباط باشید

اصفهان : خیابان چمران خیابان اشراق ساختمان دلتا 2 طبقه سوم واحد 301 بخش مشاوره بیمه عمر مهندس هادی تلفن تماس:03114593521 همراه:09352400089

قبل از دریافت جدول بیمه عمر لطفا این مطالب را با دقت کامل مطالعه فرمایید لطفا کلیک کنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه 10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه یکجا کلیککنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه 10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه 6 ماه یکبار کلیککنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه 10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه 4 ماه یکبار کلیککنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه 10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه 3 ماه یکبار کلیککنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه 10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه 2 ماه یکبار کلیککنید

برای دریافت جدول بیمه عمر با حق بیمه10 میلیون ریال با پرداخت حق بیمه ماهانه کلیککنید

همچنین میتوانید در سایتهای اجتماعی از آخرین اخبار مربوط به بیمه عمر مطلع شوید لایک کنید و همیشه بروز باشید

همراهی شما افتخار ماست

www.facebook.com/bimeeomr

www.twitter.com/bimeeomr

www.plus.google.com/bimeeomr

www.instagram.com/bimeeomr

www.pinterest.com/bimeeomr

sghl

چرا بیمه عمر ؟

چرا من باید بیمه عمر داشته باشم !؟

  • شما به بیمه عمر نیاز دارید تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید چون تامین آتیه خانواده را به عهده دارید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر نگران دوران از کارافتادگی خود هستید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید چون در برابر خانواده خود احساس دین دارید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر مایل هستید بازنشستگی رویایی را داشته باشید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر راحتی و آسایش خانواده تان برایتان اهمیت دارد .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید چون برای آینده فرزندانتان می بایست پس اندازی داشته باشید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید زیرا که می بایست هزینه های تحصیل فرزندانتان را پرداخت نمایید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر می خواهید فرزندانتان بدون هیچ دغدغه ای به تحصیل بپردازند .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر احساس می کنید نیاز به بیمه ای مکمل برای بیمه های درمانی خود دارید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر فکر می کنید نمی توانید خودتان پس اندازی را برای آینده تان کنار بگذارید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید اگر می خواهید حقوق مستمری مناسبی را برای دوران بازنشستگی خود کنار بگذارید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید زیرا با پرداخت مبالغی جزئی می توانید سرمایه گذاری قابل توجه و بدون ریسکی را انجام دهید .
  • شما به بیمه عمر نیاز دارید چون آینده فرزندانتان در دستان شماست که می توانید با خرید این بیمه نامه آینده ای روشن را به آنها هدیه دهید .


سود 18 تا 26 درصدی

یکی از امتیاز‌های خرید یک بیمه عمر و تامین آتیه که باعث می‌شود به عنوان یک سپرده‌گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه‌نامه صرف می‌شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می‌پردازید شبیه آن است که پول‌تان را در یک سپرده بلند‌مدت در بانک ها سرمایه‌گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده‌گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.

قبلا سود پرداختی در خرید بیمه‌های زندگی 15 درصد بود و چند سال هم تغییر پیدا نکرده بود اما با اصلاح قانون مربوطه این سود به 18 درصد رسید و قرار است هر سال هم همراه با نرخ تورم اضافه شود. البته اگر حق بیمه را به صورت مشارکتی پرداخت کنید می‌توانید این میزان سود را به 26 درصد هم برسانید.

بر اساس اجازه‌ای که بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه داده آنها می‌توانند با اجرای طرح مشارکتی به خریدار بیمه این امکان را بدهند که بین 20 تا 26 درصد به صورت سالانه از محل خرید بیمه سود کسب کند. بیمه‌گذار می‌تواند حق بیمه را به صورت سالانه یا ماهانه پرداخت کند. هر زمان که حق بیمه به حق بیمه‌های پرداختی اضافه شود بلافاصله سود پرداختی هم افزایش می‌یابد.


پشتوانه‌ای برای دوران از کار‌افتادگی

هر کسی ممکن است زودتر از زمانی که انتظارش را داشت توان کار کردن را از دست بدهد. برای اینکه در این دوران هر روز منتظر مرگ نباشید و بتوانید بهتر از باقی‌مانده زندگی‌تان استفاده کنید داشتن یک بیمه‌نامه عمرضروری است. بیمه‌های معمول و مستمری‌های عایدی از آنها برای این دوران کافی نیست. یکی از مزیت‌های بیمه عمر و زندگی پوشش احتیاجات این دوران است. این موضوع از ناشناخته‌های مربوط به این بیمه‌نامه است. یک تصور غلط در جامعه وجود دارد مبنی بر اینکه بیمه عمر و زندگی هیچ تعهدی قبل ار مرگ بیمه‌گذار بر عهده ندارد. کسانی که این بیمه نامه را داشته باشند، در زمان از کار افتادگی می‌توانند از مستمر‌ی و خدمات درمانی این بیمه‌نامه استفاده کنند.
در مفاد این بیمه‌نامه قید شده فرد در هر سنی و پس از پرداخت هر مقدار حق بیمه اگر با تایید پزشکان از کار‌افتاده شده باشد شرکت بیمه تمام خدمات را بدون دریافت بقیه حق بیمه به او ارائه خواهد کرد. این بیمه عمر پس از فوت بیمه‌گذار هم معتبر و وارث‌ها هم از مفاد قرار‌داد بهره‌مند می‌شوند.

پرداخت تسهیلات با سود پایین

در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌های کشور میزان سپرده‌ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان‌شان در نظر نمی‌گیرند. یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده‌گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق‌های شرکت‌‌های بیمه در فروش بیمه عمر و زندگی پرداخت تسهیلات ارزان است. این اجازه از طرف بیمه مرکزی به همه شرکت‌ها داده شده است بعد از پرداخت حداقل 50 درصد از کل حق بیمه به میزان 90 درصد از حق بیمه‌های پرداختی با نرخ سود 5 تا 9 درصد به آنها تسهیلات بدهند.
باز‌پرداخت این تسهیلات می‌تواند ماهانه یا سالانه باشد. اگر کسانی به تسهیلات نیاز داشته باشند این امکان را دارند که همه حق بیمه را یکجا پرداخت کنند و وام بیشتری بگیرند. پس از باز‌پرداخت وام هم یک سال صبر کنند، می‌توانند دوباره درخواست دریافت تسهیلات را ارائه کنند و باز هم تسهیلات با نرخ سود پایین در‌یافت کنند. البته اولویت با کسانی خواهد بود که وام نگرفته‌اند. اما تمام کسانی که بالای 50 درصد حق بیمه را پرداخت کرده باشند به صورت یکسان و بدون توجه به اینکه چه کسی چه مقدار حق بیمه داده یا از کی بیمه‌نامه را خریده از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

اطمینان از پرداخت بدهی‌ها پس از فوت

خیلی از بیماران نگران پرداخت بدهی‌هایی هستند که در دوره بیماری روی دست‌شان مانده و می‌ترسند که وارثان‌شان از عهده آن بر نیایند. کسانی که بیمه عمر دارند خیال‌شان از این بابت راحت است.
بر اساس مفاد قرار‌داد در خرید بیمه‌نامه عمر ، شرکت بیمه موظف است علاوه بر جبران بدهی‌هایی که به خاطر مخارج درمان روی دست او مانده بوده حتی مخارج کفن و دفن را هم به طور کامل بپردازد تا فشاری به خانواده او در آن شرایط وارد نشود. این بخش به کسانی که ارثی برای به جا گذاشتن ندارند کمک می‌کند علاوه بر راحت شدن خیال‌شان از مخارج مراسم عزا‌داری و .. با خرید بیمه عمر برای بازماندگان یک ارثیه خوب هم تا رسیدن‌شان به استقلال مالی به جا بگذارند.

اطمینان از تامین مالی اعضای خانواده پس از فوت

یکی از دغدغه‌های مهم هر نان‌آور خانواده‌ای تامین نیاز‌های مالی اعضای خانواده‌اش است. کسانی که مشاغل سخت دارند و در معرض تهدید جانی هستند همیشه نگران این هستند که بعد از فوت‌شان این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدشان متکی بوده‌اند، با مشکل مالی مواجه شوند. برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس‌تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می‌کنیم یک بیمه عمر و زندگی بخرید. بیمه عمر با پرداخت مستمری به افرادی که نام آنها در قرارداد ذکر شده ، موجب آسودگی خاطرتان خواهد شد.


به طور مثال زوج‌های جوانی که فرزندان کوچکی دارند و یا فرزندانی که والدین از کار افتاده دارند، شامل این بند می‌شوند.حتی اگر کسی پدر و مادر پیری داشته باشد می‌تواند با پرداخت حق بیمه ناچیز اضافی آنها را هم در لیست قرار دهد. پس از فوت بیمه‌گذار در هر سنی و در هر مرحله‌ای از بیمه‌نامه همسر او تا آخر عمر از مستمری برخوردار است و فرزندان پسر هم تا سن 18 سالگی و فرزندان دختر هم تا زمانی که ازدواج نکرده باشند از این مستمری استفاده خواهند کرد.

یک پس‌انداز منظم

یکی دیگر از مزایای خرید بیمه عمر نظم دادن به پس‌انداز کردن است. کسانی که تحمل زیادی در پس‌انداز کردن ندارند و هر آن ممکن است همه آنچه را جمع کرده اند به باد دهند به خوبی می‌توانند از این ویژگی بیمه عمر استفاده کنند. بهتر است این را هم بدانید که بر اساس قوانین قضایی تقسیم سرمایه بیمه عمر و مقرری کارمند متوفی تابع مقررات ارث نیست. سرمایه بیمه عمر جزو ماترک نیست و از شمول مقررات ارث خارج است.

بنابر‌این شما یک سرمایه‌گذاری انجام داده‌اید که از محل پس‌اندازهای‌تان به دست آمده و به عنوان یک ارثیه خوب برای وارث‌ها حتی از پرداخت مالیات هم معاف است.ما به این قناعت رسیده‌ایم که خرید بیمه عمر و تامین آتیهیک سرمایه‌گذاری چند بعدی است و به شما هم توصیه می‌کنیم با این دیدگاه نگاه کنید.


چرا باید بیمه عمر و تامین آتیه خرید؟

معرفی بیمه عمر و پس انداز

بیمه عمر و پس انداز آری یا نه؟

بیمه عمر و پس انداز به معنی؟

علت عدم استقبال و خرید بیمه عمر و پس انداز در ایران چیست؟

با بیمه آینده روشن است.

تعاريف واصطلاحات بيمه عمر


بيمه عمر از ديدگاه حقوقي، قراردادي است كه به موجب آن بيمه‌گر در مقابل دريافت حق‌بيمه از بيمه‌گذار، متعهد ميگردد كه در صورت فوت و يا حيات بيمه‌شده در زمان معيني مبلغي به صورت سرمايه يكجا و يا مستمري به استفاده‌كننده تعيين شده از طرف او و يا وراث قانوني بپردازد . خطر فوت در بيمه‌هاي عمر، به هر علت و شامل انواع بيماري‌ها و حوادث مي‌باشد و فقط موارد جنگ و خودكشي از آن مستثني شده، كه تحت شرايط خاصي تحت پوشش قرار مي‌گيرند . هدف اساسي بيمه‌هاي عمر به شرط فوت، تامين آتيه بازماندگان پس از بيمه شده اصلي است. در بيمه هاي عمر اندوخته دار نيز هدف اصلي علاوه بر هدف اول، جمع آوري ذخاير مالي و سرمايه‌گذاري آنها به منظور كسب سود بيشتر مي باشد. از مهمترين پشتوانه ها در جهت عمل به تعهدات در رشته بيمه عمر در شركت بيمه ميهن دقيق بودن طرح ها، سرمايه گذاري مناسب و همچنين حمايت بيمه مركزي را میتوان برشمرد.


بيمه عمر به شرط حيات:Living benefit assurance 
 
در اين نوع بيمه، پرداخت تعهدات بيمه گر موكول به حيات بيمه شده تا پايان دوره بيمه ميباشد. بنا به نظر بيمه شده سرمايه بيمه ممكن است به صورت سرمايه يكجا و يا مستمري به ذينفع /ذينفعان پرداخت گردد. 
اين بيمه به دو صورت قابل ارائه است :
 -1 بيمه در صورت حيات بدون استرداد حق بيمه: در اين حالت در صورت فوت بيمه شده قبل از انقضاء مدت بيمه، حق بيمه هاي پرداخت شده بوسيله ي بيمه گذار متعلق به بيمه گر بوده و مسترد نخواهد گرديد .
 -2 بيمه در صورت حيات با استرداد حق بيمه: در اين حالت در صورت فوت بيمه شده قبل از انقضاء مدت بيمه، حق بيمه هاي پرداخت شده بوسيله ي بيمه گذار تا زمان فوت بيمه شده به صورت يك جا به ذينفع /ذينفعان مسترد ميگردد.



بيمه عمر به شرط فوت:   Death benefi assurancet 
  
در بيمه به شرط فوت، بيمه گر سرمايه بيمه را منحصراً در صورت فوت بيمه شده پرداخت مي نمايد . انواع اين بيمه عبارتند از :
 -1 بيمه تمام عمر :(Whole Life Assurance) 
در اين نوع بيمه هر زمان كه بيمه شده فوت نمايد بيمه گرسرمايه بيمه را پرداخت مي نمايد بنابراين تعهد بيمه گر يك تعهد حتمي است . پرداخت حق بيمه ممكن است به صورت مادام العمر باشد . در اين حالت بيمه گذار متعهد مي شود تا زماني كه بيمه شده در قيد حيات است اقساط حق بيمه را پرداخت كند . 
همچنين در اين نوع بيمه ممكن است حق بيمه ها براي مدت محدودي مثلاً 10 يا 20 سال پرداخت شود، در اينصورت بيمه گذار متعهد است اقساط حق بيمه را در طول اين مدت پرداخت نمايد و بعد از اتمام اين مدت حق بيمه اي پرداخت نميشود ولي تعهد 
بيمه گر كه پرداخت سرمايه است هر زمان كه بيمه شده فوت شود به قوت خود باقي است .

 -2 بيمه عمر ساده زماني :(Term Life Assurance) 
در اين نوع بيمه، سرمايه بيمه در صورت فوت بيمه شده حداكثر تا زمان معيني كه در قرارداد تعيين مي شود قابل پرداخت است و بعد از سپري شدن مدت بيمه، قرارداد بيمه خاتمه يافته تلقي شده و بيمه گر تعهد ديگري نخواهد داشت. اين بيمه سه نوع است : 
 -2-1 بيمه عمر زماني با سرمايه ثابت :(Constant Term Life Assurance) 
در اين نوع بيمه سرمايه بيمه در تمام مدت بيمه ثابت است و در صورت فوت بيمه شده در طول مدت بيمه، سرمايه بيمه به وراث قانوني يا ذينفع /ذينفعان منتخب وي پرداخت مي شود . 
 -2-2 بيمه عمر زماني با سرمايه كاهشي- مانده بدهكار- (Decreasing Term Life Assurance) :
در اين نوع بيمه، سرمايه بيمه متناسب با زمان كاهش مي يابد مثلاً در بيمه نامه هايي كه مدت آن 10 سال است مشروط بر اينكه اقساط وام به صورت ساليانه و بطور مرتب پرداخت گردد، اگر فوت در سال اول اتفاق افتد مبلغ مورد تعهد بيمه گر تمام سرمايه است. اگر فوت در سال دوم اتفاق افتد 90 % سرمايه اوليه مورد تعهد بيمه گر است، اگر فوت در سال سوم اتفاق افتد 80 % سرمايه اوليه مورد تعهد بيمه گر بوده و قابل پرداخت مي باشد و اين روند تا پايان سال دهم ادامه دارد. اين بيمه مناسب افرادي است كه وامي از بانك يا موسسات ديگر دريافت كرده و قصد دارند در صورت فوت ايشان مانده وام آنان تسويه شده تا مسئوليت پرداخت اقساط وام، متوجه بازماندگان آنها نگردد . 
 -2-3 بيمه عمر با سرمايه افزايشي (Increasing Term Life Assurance) : 
در اين نوع بيمه ، سرمايه بيمه معمولاً بر حسب تصاعد هندسي به صورت ساليانه افزايش مي يابد . به عنوان مثال اگر سرمايه اوليه 
يك ميليون ريال و ضريب افزايش سالانه 10 % باشد، سرمايه مورد تعهد در سال اول 1.000.000  ريال، در سال دوم 1.100.000 ريال، در سال سوم 1.210.000 ريال بوده و به همين منوال تا سال آخر سرمايه افزايش خواهد يافت .


Endowment assurance : بيمه عمر وپس انداز 
 
اين بيمه از تركيب بيمه هاي

 بشرط فوت و بيمه هاي بشرط حيات تشكيل شده است. در اين بيمه، بيمه گر تعهد مي كند كه اگردر طول مدت بيمه، بيمه شده فوت كند

 سرمايه بيمه را به ذينفع تعيين شده دربيمه نامه يا وراث قانوني بيمه شده بپردازد و اگر در پايان مدت بيمه در قيد حيات باشد

 سرمايه بيمه به وي پرداخت گردد.اين بيمه در واقع نوعي پس انداز است به همين علت به آن بيمه پس انداز هم مي گويند .
حق بيمه از دو قسمت حق بيمه خالص و حق بيمه تجارتي تشكيل شده است . هر گاه به حق بيمه خالص هزينه هاي

 عمومي بيمه گر وكارمز د نماينده رااضافه كنيم ،تبديل به حق بيمه تجارتي مي گردد . حق بيمه خالص نيز از دو قسمت تشكيل شده است:
الف) حق بيمه خطرفوت      ب)حق بيمه پس انداز
الف) حق بيمه فوت بر اساس احتمال خطر فوت بيمه شده در طول مدت بيمه محاسبه مي شود.
ب)حق بيمه پس انداز كه كنار گذاشته شده و به تشكيل سرمايه اختصاص مي يابد ودر صورتيكه بيمه شده در پايان مدت بيمه

 در قيد حيات باشد آن را دريافت مي نمايد.با جمع آوري حق بيمه هاي پس انداز،ذخيره رياضي

 تشكيل مي شود كه دائماً در حال افزايش است و در پايان مدت بيمه معادل سرمايه بيمه مي شود كه به بيمه شده پرداخت خواهد شد.



برای دریافت حق بیمه و جدول بیمه عمر کلیک کنید

برای استعلام حق بیمه و جدول بیمه عمر کلیک کنید

برای دریافت فرم پیشنهاد بیمه عمر صفحه اول کلیک کنید

برای دریافت فرم پیشنهاد بیمه عمر صفحه دوم کلیک کنید

برای ثبت نام در سایت مشاوره بیمه عمر کلیک کنید




تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اطلاعات شما در مورد بیمه عمر چقدر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 43,501
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    اسلایدشو